..



Torsdagens på er !

Nu är slutprojektet äntligen klart och jag får ta helg.
Så skönt att veta att jag inte behöver åka nånstans
imorgon, om jag inte vill :) men kl 07.00 ringer
klockan oavsett om jag är ledig eller inte.
Måste skicka iväg Elijah till skolan, MEN sen kan
jag gå och lägga mig igen OM jag VILL.

Hoppas bara att solen visar sig från sin bästa sida
imorn, för nu har jag tid att bara sätta mig på altan
och njuta !!

Nog för att jag redan har hunnit fundera på allt jag
vill göra imorn..men inget av det är ett MÅSTE  :)

Nånting som jag VET att jag kommer att göra, är att
jag går upp till Storsven och planerar, mäter, fundrar,
filurar på badrummet. Nu måste vi bestämma oss för
hur allt ska se ut där för att kunna börja kakla och klinka.

Jag velar fram och tillbaka när det gäller utformningen av
duschen..jag vill ju att det ska bli så bra och praktiskt som
möjligt för det är ju inget  man kan/vill ändra på en gång
 om man skulle ångra sig.

En sak som är helt säker är att jag ska plantera påskliljor
coh annat fint i krukan på trappen imorn :)

Ha en underbar och solig helg allihopa /kram



PST!
Idag såg jag en humla som såg lite vilsen ut...
såg även en citronfjäril, nu kan man verkligen säga att våren är HÄR !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0