forts. av slutprojekt



Nu är det varulägg på tur...

Jag har lånat löparkläder av min syster
och Allans Sport i Leksand.
(tack Hanna för lånet av kläderna !! )

Mitt tema är löparskor och löparkläder
Spring - Spring


Dethär provet går ut på att antingen skissa eller
eller bygga ett varulägg själv.
Jag valde att använda mig av skolans "butik" och
bygga varuväggen och såhär blev det





först galgade jag kläderna för att se vad som finns





skylten återkommer här precis som i skyltfönstret

Här mallar jag för att se hur det kommer att se ut




såhär blev väggen, men jag är inte nöjd än...



Eftersom jag har skorna som fokus på bilden så ska dom
naturligtvis finnas med i varulägget


och såhär blev resultatet
skylten på bordet syns inte så bra ...vi har ingen skylthållare i skolan




OJ. nämen vad hände här ?
Weronica har hamnat i mitt varulägg :))


Hoppas att ni blir lite inpirerade av mitt tema..
knyt på skorna och SPRING

Tack för mig, Hej !

Bilder på skissen/inspirationen kommer senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0