Ja é lycklig !



Jag har varit på upptäcktsfärd med min familj...
På en söndag har man inte så mycket att göra, så
vi bestämde oss för att ta med fika+ ingr för middag
och gå upp till Storsven.

Vi tänkte att jaaa..man kan ju alltid gå runt där och bara
drömma, kika, fundra, tänka, planera....
Så vi började traska runt för att titta lite...
Gubbsen styrde kosan mot ladan och jag traskade efter.
Vi satt senast igår uppe i huset i köket och planerade badrummet..
Vad behöver handlas ?? toastol, handfat, lampa/lampor,
toadörr..mm

Toadörr ..... det var precis det gubben hittade i ladan !!!
Har man sett...2 st fina gamla innedörrar..kan det bli bättre ?
Nu är det bara att skrapa och ev måla.
Nu behöver vi inte köpa några dörrar alls !!!!

Vänta sa gubbsen helt plötsligt ! jag ser nåt mer här...
En dubbeldörr (innedörr)  ÅÅhh, vilka fynd vi hittar :)
Jag blev så glad att jag gick där jag sjöng:
"ja é så lyyycklig, ja é så lyyycklig..har ni hört den ?

Dubbeldörr..kan det vara nåt vi kan ha mellan v-rummet och
altanen sen senare. YESSS !

När vi hade landat från det härliga upptäckten, gick vi vidare
till nästa uthus...där hittade vi ytterligare en pardörr som
har glas upptill ! hoppsan
Glaset är visserligen sönder, men det går ju att fixa :)

Här kommer bilder på dom fina dörrarna :)


2 st likadana :)



 pardörrar





pardörr med glas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0