Mera, mera



Lördagens på er ..

Nu har jag varit till Storsven..passade på att ta med mig
pulkor, BOB, skidor, stavar mm.
Förhoppningsvis ska inte dom behövas mer på ett tag.
Nu vill vi ha VÅR med mycket sol och värme :)

Har även hunnit pyssla ute i trädgården lite, krukorna står
nu tomma och väntar på att jag ska hinna iväg och handla
lite påskliljor och annat vårfint.

Idag har jag tvättar vinterjackor och  hängt ut på tork,
det doftar så gott när dom får torka ute :)

Här kommer bilder på det som jag hittade uppe i Storsven igår



gamla radioapparater







coolt att hitta sånna roliga saker :)



och en till förvaringsbänk
Det är ju rena rama guldgruvan däruppe :)


Kommentarer
Postat av: Weronica

Wow!!

give me.. vilken jäkla skattkammare! undrar om du nånsin kommer lyckas hitta alla dessa guldklimpar som finns i den där kåken :)

KRAM

2011-04-09 @ 13:41:22
URL: http://triana.blogg.se/
Postat av: Hanna

shit va mycket grejer du fortfarande inte har upptäckt.. så kul att få se dina fynd. Inte dåligt!

2011-04-09 @ 13:43:41
Postat av: Ann-Charlotte

Gud vad fina Sanna! De hade definitivt passat in i min skyltning :) Kram

2011-04-17 @ 09:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0