Pynt



Fredag..känns som lördag.
Är inte van att vara ledig på en fredag och få så mycket gjort,
eller inte :)

Dagen började med att jag vaknade före klockan.
Väckte Elijah, eller skulle väcka..han var oxå vaken.

Höll Elijah sällskap i frukostbordet och skickade sedan honom till skolan.
Nu kommer det bästa ! jag gick och la mig igen :)
Men somnade jag ? NEJ..men myste med gubbsen en stund iaf :)

Frukost i lugn och ro och sedan tog vi en sväng till svärföäldrarna och
lånade släpvagnen.

Hämtade skivor till badrumsväggarna...nu börjar det hända saker.
Gubben drog el till badrummet och jag planerade duschplatsen.

Sedan hämtade jag videkissar och pyntade lite :)

Jag tänkte elda ute, men tordes inte elda i backen för att det är
så torrt ute nu så jag eldade ris och skräp i tunnan.
Medans elden brann passade jag på att plocka en massa ris i en hög brevid
tunnan. När jag hämtade mer ris längre bort och kom tillbaka, brann hela
högen på backen !! Hur gick det till ? Det måste ha flygit iväg skräp som brann
som landade på rishögen för den stod i ljusan låga och elden spred sig med full fart.
Jag sprang upp till gubben och bad honom hjälpa mig att släcka :)
Oj oj oj ..hade inte tänkt att starta skogsbrand...:)

Här kommer iaf bilder på pyntet jag gjorde :)










hoppas att påskliljorna slår ut i blomm snart :)


Lördag imorgon...hmmm få se vad jag hittar på då :)

Hoppas att solen är varm och skön imorn så att vi kan sitta ute och grilla !
För nu har vi tagit fram trädgårdsgruppen :)

Trevlig helg på er ! / Sanna


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fint det blev, du kan det där.. önskar jag tog mig tid att fixa blommor, det gör så mycket

2011-04-17 @ 19:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0