Rea !



Idag har jag varit och hälsat på hos Hemtex där jag ska
göra min praktik efter Påsk och 3 veckor framåt.

Vad spännande det ska bli !

När jag ändå var där på Kupolen passade jag på att lämna
tillbaka ett par chinos jag hade köpt, som jag inte var nöjd med.

Istället köpte jag t-shirtar åt Elijah. Han växer så det knakar och nu
när våren är här var det dags att gå igenom vår och sommarkläderna.

Innan jag åkte hem tog jag mig en titt inne på Indiska och hittade
jag en fin, stor kopp på REA !



Jag visste på en gång vade jag ska göra med koppen :)





Bilder kommer senare ...ska bara pyssla lite :)


Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

wow :) awesome :)

2011-04-20 @ 20:46:48
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0