Tapet



Jag kunde inte låta bli att kika igår vad det finns för tapet i vardagsrummet
Under första lagret hittade jag ett fint tapet som ser ut såhär


 

Jag har funderat och funderat på hur det ska se ut i v-rummet...
Timmervägg/ar eller inte ?
Tapet?  vad för slags tapet ?

Vad tycker ni ??? kom med förslag !!

jag kan säga såhär: i hallen blir det timmerväggar
                  i köket blir det tapet
                                             i badrummet blir det kakel och panel
                                           uppe i vårat sovrum blir det timmer
               Elijahs rum, vet ej
                         vardagsrummet då ??? 


Hittade en bit tapet som jag tycker väldigt mycket om.
Kan det vara nåt för oss ?





Kommentarer
Postat av: Triana

jag tror det kan bli fint med tapet i vardagsrum, eftersom det blir timmer i andra rum?, och den sista bilden känner jag igen, den Liknar ju tapeten här i min stugas kök :)

men kanske inte för vardagsrummet? Kram på di

2011-04-17 @ 10:57:59
URL: http://triana.blogg.se/
Postat av: Lina

ooooh. älskar den tapeten du lyckats riva fram! vill ha!

2011-04-18 @ 21:08:08
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0