40 år !




Hejhopp!


Hoppsan vad tiden går...att jag redan är 40 år !
Vet egentligen inte om det känns nåt spec.
att fylla 40.
Känner mig lika pigg, lika snygg :P och lika ung fortf.



Bilden är tagen idag


Imorse fick jag frukost på sängen av min underbara man
och våran härliga son !!!




och i present fick jag en summa pengar
att lägga till min blivande systemkamera !!

Det verkar vara svårare än jag trodde att hitta
en kamera men idag när jag var till stan så fick
jag väldigt bra hjälp av en kille.
Han var jättebra på att förklara hur och vad man
behöver och inte behöver när det gäller just
 systemkamera.

Men jag kom hem tomhänt iaf och ska sova på saken.
Snart så har jag köpt den ska ni se :)

Hjärtligt tack till alla för dom fina Gratulationerna
jag fått idag.

Kramar till er / Sanna



Kommentarer
Postat av: Sabina

Sv: Tack så mkt! :) Gör så du! De går bra :)

2011-08-22 @ 15:31:39
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0