Hinner inte



Hej hej.


Tiden räcker inte riktigt till... och då blir bloggen lidande.
Sen har jag haft problem att få in bilder från nya kameran.
Men om jag skulle ta och orka åka till bror min och hämta
skivan och installera ett program så att jag kan fixa fram
alla dessa bilder jag har tagit.





Här i hemmet ska vi måla taket till det nya köket en sista gång.
Sedan blir det att hämta gips till väggarna och då kommer min
uppgift...att välja tapet :)) ingen lätt uppgift det inte.




1428   DM2114
oj, vad ljusa bilder det var..ser ni nåt ?



1361    DM2021
fina tapet men inte till köket

Dessa tapet hittar ni på http://wallstore.se





34 994 från Okänd tillverkare
ser ju nästan ut som vårat tapet vi har
i v-rummet  just nu.Kommer ursprungligen 
från 1910-1940 
finns på http://tapetorama.se


Detta verkar svårare än jag trodde.
Jag får nog åka till Måleriaffär´n imorn
och låna hem olika tapetpärmar.

Tipsa mig gärna om ni vet vart det finns fina
lantliga tapet.

Kramelikram/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0