inhandlat



Hejsvejs

Nu är det mindre än en vecka till skolstart
och jag har varit till stan och inhandlat det nödvändiga
till Elijah. Såsom..innegympaskor, strumpor..mm


Själv "hittade" jag oxå lite fint :) (hittade)
det bara låg där och viskade: köööp  mig

Bilder kommer senare.

Nu är ruljansen igång när det gäller bröllopet..
Planera, träna på sången...

Inhandla spets och sidenband


Från ena till det andra.. jag fundrar på vädret..
ska det regna eller inte ?
Jag som ska ut och springa...men man är väl inte gjord
av socker heller :)








Uuuut !! :)




Hur har ni det idag?
Njut av livet för den är för kort för att slösas bort !

Kramar / Sanna


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0