Kökstankar




Hejsvejs.

Nu går jag i allra högsta grad i kökstankar...
Hur jag än vänder och vrider så har jag alltid
baken fram. Hur ska jag få till detta ????

Jag vet att det finns hjälp att få när det gäller
ritningar, men envis som jag är så ska det gå ändå !

Om, bara OM jag inte lyckas...vem ska jag anlita ?
Har ni erfarenheter av nån ? känner ni någon ?

TIPSA mig jättegärna.

Jag har varit inne på platsbyggt, Ikea variant och massa
annat.
Ni vet säkert allihopa vid dethär laget att jag funderar på
lantkök.
Vad kan man annars ha i ett hus med anor från 1700-talet.


Här är ett som ser fint ut

Skeppsholmen






gå in på http://sekelskiftesdrom.blogspot.com
där finns ett väldigt fint platsbyggt kök


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0