blandat



Hejsan alla !


Igår kom mina älsklingar hem :) det kändes som att
dom har varit borta minst en vecka..fast det bara var
en kryssning :)

Visserligen så är det skönt att vara ensam hemma ibland,
men det är minst lika skönt att få hem dom igen !!


Vad har jag då gjort på sistonde ??
Jo, jag har sytt lite kuddar...



några 10,- s kökshanddukar och lite band











så blev det sen


Sen har jag målat det lilla verktygsförrådet som gubbsen
snickrade ihop.








Fått upp vimpeln som jag köpt






Hoppas att ni har det bra och laddar inför hösten...
för den verkar inte vara alltför långt borta.
Själv vill jag inte ha höst än, fast jag älskar hösten
med alla fina färger och solsken.
Vi får hålla tummarna att vi får en vacker och lång
brittsommar.

Om en vecka börjar skolorna igen och då är vi i
vardagen igen.

Nu är det dags att kolla upp skor, fingervantar, regn-
kläder och allt som har med skola å göra.
Jag antar att det lär bli en sväng till stan oxå.

Men nu först så blir det bröllop på lördag....och det
betyder en massa jobb denna vecka.
Samla ihop materialet till bordsdekorationerna,
köpa hjärtan på tråd, lite spets, silkesband
Vad är det jag ska göra då ?
Jo, brudbuketten, 3 st knapphålsblommor,
1 st bukett till tärna,
1 st bukett till brudnäbb,
och bordsdekorationer,
och smycka lite i kyrkan


Börja förbereda....
Håll tummarna nu att allt går bra.

Kram på er/Sanna


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja du har mycket att göra till brölloppet, finns till ditt förfogande. Vimplarna blev super bra i trägården.

2011-08-15 @ 14:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0