hämtar idéer



Hej.

Tisdag idag och jag skrev först att det är onsdag :)
Nog för att dagarna går fort, men inte riktigt SÅ fort.

Jag är ledig och sitter ute på nätet och hämtar/letar
efter inspiration och idéer till våran övervåning.
Nu ska vi äntligen börja gjreja där uppe och så småningom
få ett riktigt sovrum. Som jag längtat !

Det finns massor av bra sajter och sidor man kan besöka.

Jag gillar att besöka sidan http://gysinge.nu/ 
där finns det mycket fint och bra tips


tex denna fina ramlist från 1700-talet



Dessa knoppbrädor finns att köpa
hos Gysinge.
Själv har jag flera st uppe på vinden :)



fina kammarlås



dörrgångjärn 1700-tal typ


ankarkrok


Jaa, det finns massor
Gå gärna in å kika på deras sortiment

Nu måste jag gå och baka.
Vi hörs igen.
Kram / Sanna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0