julkänsla



Hej å hå.

Nu börjar även jag få lite julkänslor, men jag måste
erkänna att det har suttit hårt åt.
Kan det vara snön som fattas ?

På jobbet finns det ingen tvekan om att julen är på G,
det är mer här hemma man inte har hunnit "få" den riktiga
julkänslan.

Jag tänkte att om jag pyntar och gör julefint så kanske den där
rätta känslan kommer.
Jorå, sakta men säkert :)










1:a advent
"Det första ljuset lyser, det första i min rad.
Jag ser den lilla lågan och känner mig så glad.
Då vet jag riktigt säkert att julen är nära"



En urgammal träskål som är lagomt nött
på kanterna.
Undrar lite vad denhär skålen har varit med om ?
Det finns säkert mycket historia bakom den.
Jag kommer att vårda om den ömt.



en mörk bild på burkar med ljus













Jag gjorde "café"gardiner av kökshanddukar

Nu önskar jag er en trevlig kväll.
Kram på sig :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0