snö



Hej Hej

Måndag igen..dagarna går alldeles för fort.
Jag har inte hunnit så mycket just nu.
Jobbet tar väldigt många timmar av mig just nu,
men kul är det :)

Idag har jag min enda lediga dag och jag har inte
planerat dagen alls. Tänkte att jag tar dagen som den
kommer.
Fast egentligen så finns det tusen olika saker jag "måste"
göra..måste och måste. Vem har sagt att man måste ?

Tänk att jag har blivit så gammal och klok att jag kan bestämma
själv om jag måste göra alla dessa saker :)

Julen kommer trots allt ! Jag lovar :)

Iallafall så tog jag en välbehövlig sovmorgon och en lugn och skön
frukost..alldeles själv.

Sedan gick jag ut på gården med hunden och bara njöt av vinter-
landskapet. Det är så otroligt fint ute just nu.



Hemma på vår gård





   




Casper njuter när det har kommit snö






     
lite dekorationer i granen ute







allting är snötäckt :)






det ska vara en lykta där under allt snö










Nu ska jag gå och elda i vedspisen så
att jag får lite varmt inne i gamla köket.

Hare gött allihopa !

Kram/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0