När har jag tid...



Mitt intresse för fotografering har väckts till liv igen... efter några års uppehåll känns det som att jaaa varför inte. Men jag har ett "litet" problem bara... KAMERA. Min mobilkamera är iofs väldigt bra men räcker kanske inte riktigt till  mina "fotobehov" så nu är min dröm är att få en bra kamera, kanske en "riktig" kamera. Vad sägs om en systemkamera. Hihi..där blev det mycket KAMERA :)   Hmmm...hur ser dom ut ? vad ska man ha för kamera? Kom med tips.

Det kanske är nåt jag kan önska mig i 40-års present...eller ???


Lägger in lite bilder jag tagit med min mobilKAMERA  :)






Taget inne i stugan (Nås)






Sveriges högsta vattenfall, Njupeskär
























Våran Casper ( Calle)






Hösten är väl en underbar tid eller....





Sommaren är inte heller fy skam :)


Lägger in mer mobilbilder senare :))
Hejsvejs






Kommentarer
Postat av: sabina

En canon är bra! Canon 400 D har vi :) Sen gäller det att ha ett objektiv som man trivs med också!

2011-02-28 @ 21:37:34
URL: http://sabinasbild.blogg.se/
Postat av: Marcus

Otroligt fina bilder du har. O sjukt fint hus ni köpt. =)



-kusin Marcus-

2011-03-01 @ 10:02:30
URL: http://largo85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0