badrummet



Nu så är det nässsstan klart, fast det blir ju inte klart så
länge gubbsen inte är hemma. ja ja han kommer på måndag
och då får han ta tag i det igen.

Listning är inget som jag törs eller vill lägga mig i :)

Såhär såg det ut när vi började med badrummet..




  








och nu så ser det ut såhär

  
klinker från Bad&Keramik





bänkskiva från Fröbergs





korgstol: loppisfynd, balja: jysk, handdukar: Gripholms i Insjön,
ljushållare: Hemtex, tyg till stolsitsen: Önskehuset






rosmönster i kaklet (från Bad&Keramik)










Handfat från Bad&Keramik






detaljer, detaljer


      

är ganska så nöjd med resultatet :)) 
Tack till Bad & Keramik för all tips och hjälp vi har fått !

 


Kommentarer
Postat av: Lina

oj vad ni jobbar! Jag vill att företaget ska heta Omhulda. För att man ska omhulda sig själv med mina produkter, och för att jag blivit kallad för Hulda i hela mitt liv av min far :) Hoppas! Fast när man är enskild företagare får man heta vad man vill i princip, men det är ju alltid bra med en registrering så att man kan få vara ensam om namnet i länet i alla fall! Trevlig sommar!

2011-07-10 @ 17:51:54
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Hanna (Pigan)

Hä blidde såååå fint, bra jobbat båda två :)

2011-07-18 @ 11:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0