inför bröllop



Hej svejs alla.

Nu är det inte många veckor till bröllopet som jag ska
gå på.

Eftersom jag har lovat att dekorera borden och göra
brudbuketten så är det dags att börja testa fram
hur det ska se ut.

Häromdan satt jag med bruden och testade på bords-
dekorationer.
Färger dom har valt är: vitt, naturvitt, vinrött





namnskyltar till var och en




  






Det blir så bra det här.

Vi har även varit till blomsterbutiken och beställt blommorna
till brudens bukett, brudgummens knapphålsblomma (heter det så)
sen ska dom ha två brudnäbbar och 2 brudtärnor


Mycket att tänka på...
En sak till..jag måste öva på min sång oxå..just ja :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Sv: Tack så mkt Sanna! :) Kram på dig!

2011-07-29 @ 17:31:27
URL: http://sabinasbild.blogg.se/
Postat av: Karin

Åååh, kommer bli toppen det där! Du är ju så duktig, på ALLT!!! :D

2011-07-29 @ 22:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0