Soffa




Innan vi ens har hunnit göra ett vardagsrum så planerar jag ...
En ny soffa behöver vi köpa...hur ska den se ut ???

Antingen en beige eller vit...
Ikea har domhär Ektorp sofforna men vill jag ha en sån ?
   





jag gillar dethär tyget men inte modellen av soffan..
tänk om man skulle hitta en modell av soffa och tyget nån annan stans..
skulle man kunna plussa ihop dom på nåt sätt ?






den fåtöljen är ju sjukt snygg !!
IKEA Stockholm - Figur Beige






här är tyget som jag kan tänka mig att ha till min soffa
Tyget finns på http://thehome.se


Ja ja, detta är inget som jag behöver bekymra mig över just nu,
men det är alltid lika kul att drömma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0