blommor



Hej hej.

igår var vi upp till Storsven..jag gick runt där och bara
saknade alla mina goa klassisar...(

Nu har vi sagt hejdå med blommor, kramar, tårar
Jag kommer att saknar tjejerna väldigt mycket.
Lånar dom fina orden som Fina-Lina hade skrivit...

"På gungan satt vi vår första dag, från dag 1 var vi ett lag.
Som en familj med många viljor, vi doftar moringa och fina liljor.
Till våra hjärtan tog vi snabbt varandra,
man ska "vara snäll mot sig själv" och inte klandra.
Var och en får synas och höras,
skyltning och fika är sånt som skall göras.
Det mesta gör vi med bravur, det är mycket sällan någon är sur.
När vi säger hejdå är inget öga torrt, och aldrig ska vi glömma bort..
Att vart vi än befinner oss i världens länder,
har vi en varsin deko-applåd i våra händer."

Med dom orden och dessa blommor som jag plockade igår..
säger jag  hjärtligt TACK till alla´dekosar och alla som har
stöttat mig under min utbildning :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0