länge sen..



Hej hej gott folk.

Nu är det länge sen jag skrev nåt i bloggen.
Det är stressigt värre just nu. Allt ska packas ner och
packas upp igen. Städa, fixa, ordna, skruva, spika, tvätta,
handla saker, planera, pruta :), leta efter saker mm..
som sagt, det är mycket nu.

Köket uppe på Storsven är nu inflyttningsklart. Gardinerna är
på plats. Köksgrejerna är i skåpen. Kylskåpet är på och lite mat
finns det redan.
Badrummet börjar ta sin form !!
Källarstuggun står och väntar på sängarna så snart sover vi där.

Jag har tom. fixat en fönstertvättare till gamla huset. Det kändes
som att jag har nog att göra ändå plus att det var så billigt så det
är inte ens nån idé att börja gni själv :)

Igår var jag och gubbsen till stan och letade efter handfat till
badrummet och bänkskivan till badrums-underskåp.
Handfatet hittade vi på Bad & Keramik (det blev en skål)
Bänskivan fanns på Fröbergs, den skulle vi få sågad i rätt mått
och hämta idag så det gjorde jag.

Idag köpte jag målarfärgen till badrumsskåpet och matbordet.

Matbordet har jag bara hunnit börja slipa..det är inget jag prioriterar
just nu när vi redan har ett bord.
Men så småningom när det börjar lugna ner sig lite och om regnet
håller sig borta så tar jag fram bordet och slipar den färdigt.

Lägger in lite bilder nån dag.


Ha en trevlig midsommar allihopa !
kram /Sanna


  



  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0