naturen




Torsdagens på er.

Nu är väl naturen som finast !!! Doften är helt underbar.
nu kan man gå ut och plocka en bukett, det är bara att
välja och vraka bland alla underbart fina blommor som finns
där ute.

Det är så synd att alla blommorna snart har blommat över...
nu får man passa på att njuta !!! det gör jag :)

Jag går ut och bara strosar runt på gården...tittar, luktar,
undrar vad allt heter...här vill jag stanna..mitt bland blommorna :)
kan man stoppa tiden ?? :)






liljekonvaljer i massor






fina buskar som blommar






   
äppelträd i blom











men vad är detta ? hur har han kommit hit ? är det vårat skogstroll
som vaktar oss ?



ja ja, välkommen då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0