skurar



Nu är det inte så väldans mycket kvar att skura i gamla huset.
Kylen och frysen är rena, klädgarderoberna är snart klara...
måste bara ta en paus för att orka.

På fredag ska vi till banken och skriva på sista pappren och
lämna över nycklarna. ÅÅÅh, vad jag blir glad och lycklig då :)

Just nu i denhär värmen ska man vara inne och skura..känns
tråkigt men har tyvärr inget val, måste göras.


Såhär känner jag mig just nu





eller såhär..









snart kan det gå såhär oxå :)



när man blir tillräckligt trött


Inte nog med att jag ska vara på alerten, så har jag
gjort en deal med mig själv...
Utan socker och det betyder alltså heeelt utan socker.
Undrar om det var smart att ta tag i det just nu....?
Jooorå, jag fixar det ! :) Andra dagen redan..jippiieee

Hoppas att ni har det bra där ute i solen !!
Själv fortsätter jag med städningen.
Kram på sig/ Sanna


Kommentarer
Postat av: kati

underbart du skriver vännen..Diggart ..rent av blir hög påt..; )

2011-07-13 @ 23:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0