Risigt värre



Nu har vi tillbringat hela dagen uppe i Storsven och slitit hårt gubben min och jag.
Vad mycket man hinner ibland.
Vi bestämde även att ta ner ett träd och inte vilket träd som hellst utan ett krama-träd.
TVå olika träd som har vuxit ihop..undras hur länge dom har levt ihop ??
vad gör dom om dom tröttnar på varandra ? det funkar inte så bra med att hota:
nu sticker jag :)
Nu har dom iaf separerat och vem vet..dom kanske är lyckligare nu ...???
Ägarna före oss har inte haft hjärta att ta ner trädet/träden, men vi tog mod till oss och lät
träden krama varandra åtminstonde en lite stund på marken innan det blev ved av allt.


Allt gick bra och både gubbsen och jag överlevde :)
men inte träden......






    







Nu är det gjort och tomten ser bokstavligt ut som en rishög :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0