Skyltningsveckan



Hej på er !
Denhär veckan har våran klass skyltat i Leksandsbutikerna.
Alla har grejat och tillverkat en massa roliga saker i klassrummet.
Ska bli väldigt spännande att få se resultatet imorgon (fredag)
Jag och Milla har passerat några utav butikerna efter gatan när vi har gått till Spara&Slösa.
Man vill så gärna tjuvkika vad dom andra har gjort samtidigt så vill man
inte se förrän på fredag när alla vi går tillsammans.
Ser framemot morgondagen,det ska bli sååå spännande :)

Jag och Camilla har skyltat på Spara&Slösa och Presenta.

Här kommer lite bilder på vad vi har gjort

   

Milla och jag tillverkade ramar
nu ska det skyltas inne på Spara&Slösa (loppis)



såhär blev resultatet


   


  
svårt att få bra bilder genom fönstret





Sedan var det dags att skylta i nästa butik, Presenta



Butiken har fått in ett nytt märke som heter
helt underbara skålar, fat, koppar mm
Jag såg dessa saker första gången på Formexmässan och blev så kär i dom,
och nu har Presenta fått hem serien.

Det var så roligt att få skylta med varora, man blev så glad av alla dessa färger

   






För att piffa upp det lite extra, bakade jag och Milla maränger som såklart
fick samma färger som PIP serien :)






1:a fönstret - PIP



under tiden vi skyltade var det många som stannade, verkligen stannade
till och tittade på ...jaa undras vad dom tittade på ? muffinsarna ? PIP ? :)

   

inspiration och varuplock






Tydligen så finns det både tapet, handukar, dukar, kuddar ...massor
i denna serie,   Lööööve :)


gå in på http://www.pipstudio.com/




2:a fönstret - serien Gerbera

Personalen hade ett önskemål om att få med Gerbera-serien i skyltningen

Kan vi fixa det?  Jaa det kan vi :)



Milla i action


   
Milla testar bakgrund





3:e  och sista fönstret (sjalar)


före



efter
 
svårt att fota när ljuset reflekterar






 


Kommentarer
Postat av: Aina

Kunde inte hålla mig från att gå förbi Presenta! Så jäkla fint!! Mycket bra jobbat!

Nu ska jag slänga ihop lite bilder så din make slipper skämmas för mig!

KRAM

2011-03-24 @ 21:31:12
URL: http://ainaiexil.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man blir sugen på vår och solsken av dessa fönster..Mumma..

2011-03-24 @ 21:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0