SOL

 



Imorse vaknade jag lite trött och allmänt seg...ont i nacken å så.Men när man får se den underbara SOLEN blir man så glad så glad !!

 Elijah som hade sett framemot innebandyturneringen som skulle vara på skolan hela dan idag, men jag ville inte släppa dit honom för han är så snorig och hostig. Så jag frågade under frukosten ifall han vill att vi går upp till huset en sväng och bara njuter av solen och grillar korv. JAAAA sa han :)

Så vi packade med oss korv och lite fika. Vilken underbar dag vi fick !
Gå ut och NJUT av vårsolen gott folk.
Man blir så GLAD av den :)

Elijah sa när han låg och solade mitt i pulkabacken: mamma...det är så skönt att ligga och sola här när man hör fåglarna :)

Här kommer lite bilder från soliga Storsven.




Elijah packade med det viktigaste...chokladmuffins inbäddat i vaniljvisp :)




Elden sprakar




Källarstuggu




Källarstuggu




Kolla in det fina bordet :)



      




Här ligger han och lyssnar på fågelsång




Här ligger jag i snöhögen och tittar uppåt..vad är det jag ser ? jo, BLÅ himmel






och Elijah som står och undrar vad jag gör...så jag ligger kvar och fotar honom.
Han står bakom mitt huvud :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0