Stadsbesök



Idag styrde vi vår kosa till Borlänge för att få lite inspiration till det nya badrummet.
Nu har vi nästan bestämt vad det bli för kakel och klinker, ska bara snacka lite med
plattsättaren och räkna hur mycket som kommer att behöva beställas.

Det känns skönt att äntligen komma igång lite mer !
Tiden springer iväg och man hinner inte så mycket som man skulle vilja...

Jag har klurat på inredningen i badrummet och kommit fram till att jag vill snickra
badrumsmöblerna själv. Tror ni att jag klarar det ??
Så svårt kan det väl inte vara :) jag har en bild framför mig hur dom ska se ut, sen
är det bara att skissa och snickra.
Det där med skissa har vi ju lärt oss i skolan :)

Bilder kommer senare.

För att tala om skissa, nu har vi idag fått en ny uppgift i skolan IGEN.
Det är en stor slutuppgift - slutprov som kommer att pågå i några veckor framåt.

Håll tummarna för mig nu :)  
Godnatt på er.
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0