Vill ha lista...

Hej, är det någon annan med mig som skriver Vill ha-lista ???

Ååååh jag skulle så gärna vilja ha en sån och en sån och en sån...
Drömma är ju gratis säger min man !! :)

I somras när jag jobbade på Cervera så hade vi kampanj på domhär:




jag blev sååå sugen på att köpa en, men eftersom min maskin hemma funkar fortfarande så blev jag snål.

Jag kanske ska börja baka en hel massa bröd och bullar så att den skulle "råka" gå sönder eller sliten :)





Som ni alla vet så älskar jag gammaldags stil (lantstilen) och snart ( snart och snart ) får jag ju inreda mitt nya kök
vad skulle då inte passa bättre in än en Kitchen Aid



och en sånhär :)




Vill ni se mer av domhär ...gå in på
http://bagarenochkocken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0