Kuddar

Tisdagens på er.

Snart har halva an min praktiktid gått ..oj vad tiden går fort.
När man är i butiken hela dagarna och ser en massa fint så
blir man sååå sugen att handla.

Kuddar...kan man ha för mycket av dom ???
Jag har iallafall hittat flera stycken som skulle passa väldigt bra
hemma hos mig.

Som tex denhär söta varienten





Prydnadskudde Granny - vit
fint med det där virkade tyget



eller denhär

Prydnadskudde Hilda - VIT

Prydnadskudde Saga - ljusrosa
Den gillar jag skarpt, finns även i vitt. Gööörfin !!!


Prydnadskudde Alma - rosa
Linnekudde, finns i rosa, vit och beige.




Prydnadskudde Brita stripe - beige

Skulle passa som en smäck till min kökssoffa dock i marinrandigt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0