present



 

Hej alla !

Tiden rinner iväg och jag stressar vidare.
Snart är praktiktiden slut. Bara en dag kvar. Det ska blir kul att
komma tillbaka till skolan. Nästan lite pirrigt...att få träffa 
sina klassisar igen :)
Jag har fått mycket gjort under min praktiktik på Hemtex.
Jag och VM personen har åkt runt i 3 olika butiker. Kupolen, Falun och Avesta.
Det har varit kul att få se andra butiker..alla ser olika men ändå lika ut.

Imorgon gör jag sista dagen och jag får sluta efter
halva dagen :) GILLAS nog för att det har varit kul,
men fredag är alltid fredag :) och jag har mycket att stå i just nu.

På lördag får vi hjälp upp till Storsven av snälla människor. GILLAS Skarpt!
Vi ska städa, dona och fixa så att vi kan flytta in alldeles snart.

Nu ska jag sätta mig ner och skriva lista på vad som ska göras på lördag
så att ingen behöver stå där med händerna i fickorna :))

Vill bara visa vad jag fick som present från Hemtex för att jag
har varit där i 3 veckor.

Fick inte in mina bilder i datorn så bilder kommer senare.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0