Nu är det jul igen



Torsdagens gott folk.

Julen närmar sig och jag myser.
Finns det nån bättre tid än denna ??

Idag har jag varit ner i Lillstuggu och hämtat upp
jullådorna eller myslådorna :)

Nu ska det pyntas !!
Jag startar lite (i smyg)
vill ju hinna njuta av denhär tiden. Swish säger det och så
är julen över.

Det är alltid lika kul att gräva i lådorna..undras vad som finns
i denhär lådan, tänker jag varje år :)

Synd att vi inte har så mycket plats för julsaker iår. Nästa år hoppas
jag att vi har byggt ut och får ett vardagsrum och nytt kök.
Då, då, då gott folk ska det pyntas :)



julen 2009








  



Jag hoppas att ni oxå njuter av denhär tiden...stressa inte gott folk.
Det blir inget bättre, det går inte snabbare, du hinner inte mer.

Ha det gött !

Kram/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0