smärta







Hejsan.

Vilken tur att smärtan inte har ett ansikte...den skulle inte
se bra ut kan jag lova :(

Nu har jag fått nog !!...jag blir inte av med smärtan
i nacken :(
Jag har testat många olika saker..+ vila eller träning i
många olika varianter, men den ger inte med sig.
Är det meningen att man ska knapra på smärtstillande
resten av livet. NEJ !!






Nu har det gått över 10 mån sen jag ramlade i trappen
och nu orkar jag inte med detta längre.
Vissa dagar är inte alls roliga, men jag orkar inte klaga heller
utan biter ihop.
Jag är envis som ..ja jag vet inte vad.
Men eftersom det påverkar mig, mitt mående,min familj,
och mit jobb och jag vill inte tacka nej
till jobb på grund av detta, så jag har fått nog nu.

Nej, nu har jag fått klaga så det räcker :)

Väntar på att få komma till läkaren, men tyvärr inte förrän den 16:e

Hoppas att ni har det bättre !

Kram / Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0