Blodgivare



Hejsan

I fredags var jag och lämnade blod för första gången.
Innan var jag lite nervös, men det var ju inget att vara
nervös för.
Allting gick snabbt och bra.
Det tog inte mer än en kvart ungefär och 4,5 dl fick dom.


Efteråt fick man en liten present som tack och sen skulle man
sitta ner och vila och fika.






En kopp kaffe och en smörgås satt bra efterråt.
Jo, sen kunde man bli trött efterråt..spec efter första gången..
och det blev jag. Det gjorde ingenting..jag skulle ändå sitta i bilen
till Örebro i ett par timmar.


En liiiiten grej till fick jag, fast inte vilken grej som hellst :)




en liten bloddroppe som sitter på min
jacka och påminner andra att lämna blod.

Gör det du med !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0