härligt



Måndagens på er.

Jobbat idag..vi plockar upp julsaker och det känns faktiskt helt okej :)
jag har inte fått panik..ja ni vet sådär..hjälp är det redan jul snart !!
Nejdå, det känns lite mysigt att tänka på julen :)

Väl hemma igen möttes jag av kaffedoften från köket..Elijah hade
fixat eftermiddagsfika åt hela familjen och det var väääldigt viktigt
att jag och gubbsen skulle bara sätta oss ner och bli servade :)
Vilken goding han är !!

  




hihii..här försöker han fota sig själv




På jobbet gick jag och hoppades att syrran skulle iväg och träna idag, så
att jag kan joina henne.
Nu har jag bestämt att ta tag i träningen igen ! det blir vinter och då slöar man till sig
iaf jag :) ...då kan jag ju inte röja och elda på gården.
Då är det väl en bra idé att åka till gymmet och göra sig av med energin.

Efter fikat hemma ringde jag upp syrran och YES ! vi ska träna !!
Jisses vad skönt det var..har faktiskt saknat träningen.
Nu har jag landat hemma och på bordet stog färdiglagad mat.
Är man bortskämd eller ? :))

Nääedå..händer inte så ofta kan jag säga :)

Imorn är det jobb igen.
Hare gött alla.
Kram/ Sanna


Kommentarer
Postat av: Kati Atteyeh

Kram på sig hjärtat..nya tag ...

2011-10-24 @ 20:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0