ledig



Redan torsdag.
Hejsan

Nu går dagarna fort..jag hinner inte så mycket
mer än jobba känns det som.
Så fort det kommer en ledig dag, får man passa på att göra
sånt man inte hinner annars.
Igårkväll hade jag planerat att jag skulle baka nåt idag.
Elijah tjatar på att jag ska göra cheescake..imorgon torsdag är
jag ledig, då kanske jag kan göra det sa jag.

Fast först ska jag ta sovmorgon.........eller hur !!!
Försökte somna om imorse men icke sa nicke..gick inte så bra det.
Men jag tänker inte stiga upp än ! så jag låg kvar och funderade..
Hur ska dagen se ut idag ? PLING ! sa det:
Jag åker till Sågmyra Lager 157..det var länge sen sist :)
Och så blev det..nu har Elijah fått  vinterkläder, vantar, jeans, chinos
och jag köpte vinterjacka till mig.






En liten lunch fick det bli oxå och
god var den (kycklingssallad)


Halva dagen gick dit men trevligt var det.

Och nu då ?? ja, inte har jag fått nåt spec. gjort och klockan
närmar sig kväller.
Ja, ja det kommer väl fler lediga dagar :)

Hur har eran dag varit ? Bra hoppas jag !
Kramiz / Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0