Sänggavel



Precis...det har jag pratat om några gånger nu och
jag har blivit mer en såndär som tänker efter mer vad
jag vill ha. Har ni hört på maken ? JAG har börjat bli
gammal och klok !! Impulsköpen är över..eller kanske
inte. Inte helt då :)

Men men, jag gillar att ta vara på saker från gården..
så även här när det gäller sänggaveln.

Dessa urfina plankor låg och skräpade och då kom den där idéen
om att göra den själv.





Plankorna var lite fula..nog för att dom ska vara slitna men inte
lortiga och fula så jag tog högtryckstvätten och spolade av dom.





Det betyder att dom måste torka i några dagar innan det går att
måla dom. Nu har det gått några da´r och dom börjar kännas
torra MEN idag är det fredag och jag hinner inte ta tag i det nu.

Idag är det inte vilken fredag som hellst, utan vi åker till
efterlängtade Örebro.
Håll tummarna för oss nu. Vi vill inte ha snö efter vägen :)
Vi ska bara njuta och ha det mysigt.

Trevlig helg på er !

Kram/ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0