Blandat



Hej Hej.


Torsdag idag och jag har tid till mammografi.
När man har fyllt 40 som jag får man för första gången
besöka den platsen. Uj, jag är lite nervös...tänk om det
gör ont, vill att allt ska vara bra, inga dåliga nyheter.


Över till annat.

Igår målade vi klart inne !! Det ska vara panel efter en vägg
och jag tänkte att det kan vara nånting som jag kanske kan göra.
Sagt och gjort..jag började igårkväll och mäta och såga några bitar.
Nu ska jag såga resten, spika upp det och sen måla panelen.
Tror ni att jag fixar det ?? Jahaadå inga problem !!
Man har väl inte tummen mitt i handen :)

Igår efter promenaden tog jag fram kameran...

Bilderna är tagna hemma på våran gård





Casper solar på trappen efter promenaden




älskar dessa "glugg"




höstmys på trappen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0