Slipa




Hejsan.

Idag är vädret som allra vackrast, känns det som.
Då tänkte jag passa på och slipa av dörren till köket,
MEN jag får inte loss den och gubbsen är på jobbet.
Då får jag snällt vänta tills han kommer hem.

Eftersom vintern snart är här så vill jag passa på att
göra allt sånt som inte går å göra sen.
Som att slipa dörrar, KÖKSBORDET aj aj aj..den har
jag ställt inne i ladan i väntan på bättre tider.
Nu kanske jag ska ta och slipa den istället.





Kommer ni ihåg att jag började slipa
denhär i somras ?
Men sen kom annat mer brådskande
ivägen.






Kommentarer
Postat av: sabina

Sv: Ja det kan man då verkligen göra! :) Kram kram

2011-10-02 @ 18:24:32
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0