Vakna



Hejsan


Dagarna kommer och dagarna går...
Redan onsdag idag. Vart tar tiden/dagarna vägen ?
Känns som att jag inte hinner med.

Jag är så seg på morgnarna..kan det vara höstvädret ?
Jag drar ut på morgonpromenaderna. Det har blivit
förmiddgspromenader istället. Men bättre sent än aldrig :)

Nu längtar vi tills vi får flytta in i huset.
Tapeten har kommit och vi har slipat färdigt väggarna.

Dom väggarna som inte ska tapetseras, ska målas och
det håller vi på med nu.


Nu ska jag gå ut och ta mig en promenix så jag vaknar
till liv. Sen ska jag fortsätta och måla väggar.
Kanske att det blir å koka äppelmos en sista gång..
sen är äpplena slut.







Ha en bra höstdag !

Kram/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0