lediga måndagen



Måndag igen .)
Händer inte så ofta att jag och gubben min kan
äta frukost tillsammans en vardag.
Idag var det en sån dag :) och det uppskattas högt !
Efter frukosten gick vi en trappa upp och fortsatte regla väggar.
Mitt i alltihopa tog vi en tur till skroten..(återvinningscentralen :)
man lär passa på när det passar för båda :) då hinner man mer..

Dala vatten och avfall


Gamla spisen som har gjort mig besviken vid flera tillfällen,
fick nu åka till spishimlen :) när vi ändå var på G så fick den
urgamla orgeln följa med..likaså och tv:n från 1900 nejdå..
vet ej årtalet men gammal var den.

Vad skönt att en liten del av skrothögen har fått landa nån
annanstans.

Hemma igen var det dags för gubben att åka till jobbet och jag
kände mig sisådär hurtig. Passa på passa på var det nån som
viskade i mitt öra och jag passade på :) powerwalk yeeee!

Sen då...jodå..ångan är uppe :) jag tar och bakar !
Pensionärskaka och kladdkaka till Elijah förstås (den bortskämda:)

Nu blire kväller och imorn vankas jobb igen.
Ha en trevlig kväll alla.

Kram / Sanna


Kommentarer
Postat av: We

Låter som en härlig dag, trots allt jobb!

Hoppas du " passar på" att vila lite oxå ;)



Och söta sonen din är helt klart värd att skämmas bort!

Massa kram till fina Sanna!

2012-04-23 @ 23:37:44
URL: http://truana.blogg.se/
Postat av: We

Låter som en härlig dag, trots allt jobb!

Hoppas du " passar på" att vila lite oxå ;)



Och söta sonen din är helt klart värd att skämmas bort!

Massa kram till fina Sanna!

2012-04-23 @ 23:38:19
URL: http://truana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0