sommaren



Söndagens.

Dagarna kommer och dagarna går...
Mycket jobb och mera jobb hemma.
Nu har jag inte haft tid att blogga på ett tag.
Men det händer så mycket saker som gör att jag
inte hinner sätta mig ner framför datorn.

På jobbet har jag exponerat nytt på många bord och
podier. Det är väldans kul.
I fredags fick vi en ny servis som jag gärna hade velat
hinna med och göra nåt kul av, men tyvärr hann jag inte.

Nu har jag varit ledig lördag och då har dagen bara rusat fram.
På övervåningen håller vi på att regla dom väggarna som ska
tapetseras. Taket är färdigmålat och lister ska upp senare.

Nu lovar jag att sommaren är på G på riktigt !
Idag har jag sett första humlan ute och det är väl ett tecken att
sommaren är snart här :)




Nu blire plankan och dusch sen åker vi till Falun på mässa.
Ha en trevlig söndag.

Kram/ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0