Snö och kallt

 Hej svejs.
Nu har vintern äntligen kommit ..och med råge !
Imorse låg mätaren på -26 grader. Huuuu, vad kallllllt !
Huset är så kallt så jag har två hela rum att välja på vart jag vill vistas..sovrum eller badrum. Dom enda rummen där golvvärmen är PÅ !
I köket är det någorlunda varmt i luften..tack vare att vi eldar dygnet runt, men golvet..tjaa vad kan det vara högst 10 grader !

Snö har vi oxå fått alldeles lagom mycket :)
Vy mot grannens fina hus.
 
 
 
 mer snö än lykta :)
 
 
 
 

Det jag är lite förvånad över, är att solen tittar fram för andra dagen
i rad...det känns som att det är typ mars nu.
Fast så är ju inte fallet..kan det vara typ 3 veckor till julafton ..?
Vaah, gaaah !!! hur ska jag hinna med allt ?
* Handla julklappar
* Julstäda
* Julbaka
* Renovera
mm mm
 
Men som man brukar säga..julen kommer hur jag än gör.
 
Bäst att jag sätter igång..det är ju min lediga dag som jag slösar bort :)
Tjingeling !
Kram/ Sanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0