promenad




Onsdag igen.

Jag har varit ute på en långpromenad och det är så kul
att se sig omkring ute.






Den här hästen stog vid vägkanten
och mumsade på hö.
Casper ville leka med honom,
han hoppade och studsade fram och
tillbaka alldeles framför honom, men
den här pållen verkade inte så intr av
det, utan nickade med huvudet som att..
jag ser dig, jag ser dig och fortsatte
mumsa hö :)







Sen lite längre fram fick jag syn på
detta hus. Man kan ju undra varför den
ser ut såhär ??





är det för att ägarna inte har kommit
överens om hur huset ska se ut ?



lite komiskt är det iaf :)



Eller det här huset...


ser ni spröjsen ? det syns lite dåligt
men det är 3 olika spröjs på fönstrerna

svårt att bestämma eller ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0