semla+pannkaka



Tisdagens gott folk !


Idag är det inte vilken dag som hellst..det är ju semmeldagen
och pannkaksdagen :))

Nu är det bara att välja gott folk..vilket låter goare ?




eller vilket ser goare ut ? :)

Jag kommer nog att välja semlan :)

Idag skiner vårsolen sådär underbart som den kan.
Fåglarna kvittrar och takdroppet låter helt underbart !
Jag tog med mig hunden på en sparktur..väl hemma
igen kokade jag kaffe och satte mig ute på trappen och
bara njöt !! Underbara vår, välkommen ska du vara !!

Hörni gott folk, gå ut på en en härlig promenad eller sätt
er ute och bara lyssna på takdroppet.

Ha en bra och solig dag allihopa !

Kram/ Sanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0