söndag+sol= underbart



Sportlovsveckan har börjat..jag och Elijah tar
det lugnt och bara myser.

Igår söndag var gubbsen och Elijah iväg på
en skidtur..jag blev kvar hemma och tog ännu
en sovmorgon eftersom det blev lite sent i lördags :)

Jag började fundera ett tag att dom har åkt
vilse när dom inte kom tillbaka efter skidturen,
men det visade sig att Elijah inte var nöjd efter
7,5 km så dom åkte lite till och i slutändan blev
det 1 mil !!! Bra gjort Elijah :)

Iofs så förvånar det mig inte ..han älskar att åka skidor
och fortsätter han såhär så kommer det att bli flera
vasalopp längre fram.

Efter lunchen gick vi ut på en promenad i solen.









Väl hemma igen blev det "landhockey"
hemma på gården..


vem ska vara domare ? Casper så klart :)
han vill alltid vara med och pucken den ska han ha.
Han skäller tills dom ger han pucken om inte han hinner
ta den själv :)






hit med pucken !!!



NU..nu har jag chansen



Ha !



nu kan ni glömma hockeymatchen :)



matte sa åt mig att sitta still en stund



nu då ? får jag gå ?


Så var våran soliga söndag eftermiddag slut
och vardagen har kommit igen.

Nu är Elijah ute på hockeyplan och jag myser med "Calle"

Njut av sportlovet ni som har och ni andra ..jobba på ! :)

Kram/ Sanna


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fina bilder, söta Casper äger matchen :))

2012-02-27 @ 14:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0