vad händer



Lördagens.

Alltså..vad händer ?
Händer det nåt ?
Vårat bygg/renoveringsprojekt har nästan
stått still känns det som.
Saaakta saaakta liiite framåt går det..(i snigelfart :)
Varken jag eller gubbsen har varit hemma mycket
på sistonde och då händer det inte så mycket här.



vet inte om ni har sett men såhär
såg det ut uppe på övervåningen när
vi tog över huset


Dom få timmarna man är hemma och är ledig så vill man
eller har ingen lust att bara bygga.
När vi köpte denna renoveringsprojekt, sa vi att vi inte ska
ha bråttom och det har vi verkligen inte haft. Fast vi ligger i fas
så som vi hade tänkt. (eller iaf gubbsen :) jag är ju mera en sån
då allt ska hända hellst nu eller redan igår..men jag har faktiskt
haft väldigt mycket tålamod.




Jag ser ju att det går framåt och blir bra..det är huvudsaken.

Det som vi håller på med nu är att spika innertak uppe på övervåningen.
Ett rum i taget.
Gubbsen har isolerat och nu spikar han tak. Jajemän, det blir nog bra dethär.
Jag väntar tills den dagen då man får börja måla taket. Vitt och fint :)




Nu längtar jag till våren..det känns som att
man har mer energi att hålla på då.
Är det så ?

Det var lite om vad som händer här på Storsven.
Hoppas att ni har det bra.
Nu är det helg, njut gott folk !

Kram/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0