dukning



Hej hej heej.

I fredags var det väldigt lugnt på jobbet...
det kliade i mina fringrar.

Jag tog eget beslut och gjorde en dukning :)
Denhär årstiden kan vara lite svår när det
gäller färger.

Så, det fick bli turkost, blått och vitt..
lite som vinter, is och snö



lyktan som ser lila ut..är inte lila !
den är mörk blå :)







det är så skönt när man inte behöver
gå efter färdiga malla eller spec färger,
det är bara att ösa på :)




Cervera har mycket roliga saker att skylta med.
Här på bilderna fattas fortf. servetterna.


Hej hopp :)


Kommentarer
Postat av: Kana

Hej igen Sanna! Tyckte jag kände igen dej, du bor ju i Mockfjärd!! :) Det har jag också gjort även om det var... herre gud snart 18?!år sen, vart tar tiden vägen!! :)Jobbade på "Telekiosken" som den hette då... Världen är bra liten!

Må så gott så "ses" vi igen! :)

2012-01-17 @ 01:39:01
URL: http://ksomikarin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0