längtar




Hej hej gott folk !


Nu är julen förbi. Själv hann jag inte njuta så mycket av
den eftersom jobbet tog den mesta tiden av dygnen.
Men jag njöt av dom timmarna jag väl var hemma.

Har ni hunnit städa bort julen än ?
Jag tog det sista idag och strök samtidgt
nya "cafégardiner" till köket.
Denhär tiden på året är lite svår kan jag tycka.
Vad ska man ha för färger??
Jag kör med vitt och grått.
Filtkuddarna får hänga med ett tag till..dom
går i grått och vitt så cafégardinerna fick oxå bli
ljusgråa. Likaså duken på bordet är grå.
Hur gör ni?
Längtar ni till våren ?

Jag längtar tills sovrummet uppe blir klart, så att
jag får inreda där :)
Sen längtar jag efter vårvärmen..när solen värmer
och smälter snön. Droppet från taket är ljuvligt att
lyssna på. Men det lär väl dröja ett tag till innan vi är där.










första tulpanerna för iår står på bordet :)




som några kanske har sett så..
vips har jag lugg igen :)

Hare gött !
Kram/ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0