ledig



Tisdagens gott folk.

Jag har min lediga dag och njuter verkligen
av den.
Vad gör ni en sånhär dag ?
Själv tog jag sovmorgon, en skön promenad
och tvättar tvätt.
Sen passar jag på att blogga lite såklart :)
det blir inte så mycket av den varan nuförtiden.

Under promenaden njöt jag verkligen...blicken var
mer uppåt än neråt :)



"min" promenadväg




Efter vägen om man tittar lite extra
kan man se roliga saker... som denna
träd. Undras om den kommer att ramla ?



denna backe är "mördarbacken" här
på bild ser man inte så bra, men jag
lovar den är ingen rolig att stiga..det
är bara uppåt och uppåt. Jag kanske
ska mäta sträckan nångång :)




skyltarna står efter den grymma backen..
i sommar ska jag följa nån skylt och se vart
jag kommer :)


Nu är kaffet klart och tvättmaskinen oxå .)

Hare gött allihopa !
Kram/ Sanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0