pulka+nacken=ont



Måndag morgon...

Jag vaknar med huvudvärk som kommer från nacken.
Rätt vanligt men alltid lika jobbigt.
Nu kanske jag får skylla mig själv lite eftersom jag i
lördags var i pulkabacken.
Men det är ju så himla kul att åka pulka så jag får väl
stå ut med detta.

Syrran kom lördag förm och vi pylsade på oss ordentligt med
kläder, tog pulkor, madrass och styrde kosan mot backen.

Vädret var helt underbart..sol och lite snöflingor som dalade
ner på oss.



Jiihhaa !



hoppsan..vi flög visst av :)


nytt försök dårå..



gick ingen bättre den gången heller

Skam den som ger sig :)

Vi var ute rätt länge..väl tillbaka inne i värmen blev det varm o´boy.
Sedan smakade lunchen bra och vi bara myste inne i värmen.

Senare på eftermiddagen när gubbsen hade kommit hem från jobbet..
tog vi en till sväng till backen..fast då var jag mest publik.

På kvällen blev det varma mackor som gubben min fixade iordning.
När han skar tomater i skivor så bildades det hjärtan av dom..
allt för dig älskling, säger han sen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0